IED Barcelona - Istituto Europeo di Design Barcelona, Cursos trienales, Master, Postgrado y Cursos de verano en Diseño, Comunicación y Moda
19.06.2013  Setmana 25

Contacto

IED DESIGN

Diploma IED in Communication and Event Design


L’objectiu del Diploma IED in Communication and Event Design és formar professionals de l’àmbit de la comunicació creativa i els esdeveniments amb eines, coneixements i capacitats necessàries per generar idees innovadores en el sector del màrqueting i de la comunicació. El pensament estratègic i creatiu es focalitza en la creació i conceptualització d’estratègies i plans globals de comunicació. El repte del curs és aconseguir professionals amb la capacitat de dissenyar i gestionar plans creatius de comunicació, esdeveniments i experiències.

Sortides professionals: event planner, director de relacions públiques, director de comunicació, social media strategist, productor de comunicació i esdeveniments a grans multinacionals o a petites empreses, departaments de comunicació o consultores externes.

Idioma: Bilingüe Espanyol i Anglès.
Duració: 3 anys acadèmics de Setembre a Juny. Títol Propi IED.
Hores lectives: de 2 a 6 hores diàries (de dilluns a divendres) en horari flexible.
Admissió: Batxillerat (qualsevol modalitat) o Cicle de Grau Superior.

Si demanes informació i et descarregues el pla d'estudis, rebràs tots el detalls del curs: assignatures, continguts, preu, facilitats de pagament, requisits i procés d'admissió.


|