IED Barcelona - Istituto Europeo di Design Barcelona, Cursos trienales, Master, Postgrado y Cursos de verano en Diseño, Comunicación y Moda
20.06.2013  Setmana 25

Contacto

IED DESIGN

IED CURSOS D'HIVERN/ESTIU

Els cursos d'Hivern i d'Estiu del IED Barcelona són la solució perfecta per tots els que vulguin combinar les vacances amb una experiència nova i estimulant, complementat la seva formació amb nous coneixements o desenvolupant habilitats creatives.

Són programes intensius de 100h lectives entre les disciplines del Disseny, Moda i Comunicació Visual, que es desenvolupen en 4 setmanes, amb horari de matí. 

Durant el curs es desenvoluparan projectes pràctics d'acord amb els interessos dels alumnes, a través d'una metodologia de treball molt precisa, sempre guiada pels nostres professors, tots ells professionals en actiu.

WINTER COURSES
100 hores lectives
del 14 de gener al 8 de febrer de 2013
de dilluns a divendres, de 9.30h a 14.30h

SUMMER COURSES
100 hores lectives
del 1 al 26 de juliol de 2013
de dilluns a divendres, de 9.30h a 14.30h

+info:
summer@bcn.ied.es
Skype: summer.iedbarcelona.es


 











|