IED Barcelona - Istituto Europeo di Design Barcelona, Cursos trienales, Master, Postgrado y Cursos de verano en Diseño, Comunicación y Moda
19.06.2013  Setmana 25

Contacto

IED DESIGN

One Year course in Global Design


El curs d'un any de Global Design està dirigit a persones que vulguin començar els seus estudis en les àrees del disseny de moda, interiorisme, producte, arts visuals, publicitat i marketing. Durant el curs es treballaran tots els aspectes artístics de manera pràctica i teòrica a través de Workshops i classes lectives. Com a resultat, els alumnes obtindran la preparació suficient com per poder escollir el camp del disseny que més els hi agradi.

Destinataris
El curs  anual de Global Design està dirigit a persones que vulguin iniciar-se en les disciplines del diseny de producte, diseny d'interiors, diseny de moda, diseny gràfic, publicitat i màrqueting, ajudant-los a escollir en quines d'aquestes especialitats voleen desenvolupar la seva carrera professional. Durant aquest any l'alumne aprendrà les bases de la creació i del diseny. 

Bilingüe Anglès-Espanyol

Espanyol i anglès conviuràn en el curs anual de Global Design, característica que respón perfectamente al títol del curs: la formació serà global no només a nivell disciplinar sinó també a nivel d'idiomes. Aquest punt és important, sobretot tenint en compte que alguna dels cursos trienals del IED Barcelona s'imparteixen únicamente en lengua anglas o espanyola. Si l'alumne decideix incorporar-se a un curs trienal podrá fer-ho sense que l'idioma d'ensenyament sigui un factor condicionant.

Objetius generals

L'objectiu del curs anual de Global Design radica en ensenyar els fonaments de la creació, tant a nivell teòric com pràctic, per obtenir una formació oberta que permet la posterior incorporació de l'estudiant en diferentes disciplines. El curs forma estudiants capaços de crear un concepte i expressar una idea a través de diverses disciplines.

Pla d'estudis

El curso es portarà a terme en tres mòduls:
- Un mòdul teòric d'adquisició de coneixements acadèmics.
- Un mòdul pràctic d'adquisició de tècniques.
- Un mòdul de projectes multidisciplinars.

Idioma: Bilingüe español/anglès.
Duració: Un any acadèmic. Inici: Octubre 2013
Hores lectives: de 2 a 6 hores cada dia, de dilluns a divendres.
Admissió: Batxillerat (qualsevol modalitat) o Cicle de Grau Superior. Demana una entrevista personal amb el Departament d’Orientació i Admissions (info@bcn.ied.es)


|

Links relacionats:
http://iedbarcelona.es