El Títol Superior en Disseny Producte, equivalent a Grau Universitari (240 ECTS) forma a un professional capaç d’idear projectes pel sistema Industrial. Els estudiants treballaran en aspectes creatius, estètics i tecnològics, sempre enfocats cap el futur i la innovació, avançant-se a les tendències i als hàbits de consum. Els dissenyadors de producte també tenen una funció social; la seva intervenció condiciona la qualitat de l’entorn i de la vida de les persones, per tant s’ha de pensar amb les exigències de l’usuari individual i global.
Els alumnes, a partir del segon any, podran especialitzar-se en Disseny de Producte o Disseny de Transport.
ITINERARI
Disseny de Producte ( Esp )
El dissenyador de producte idea tot tipus d’objectes. La seva funció és comprendre i anticipar-se a les exigències del mercat, traduint-les en un projecte concret i realitzable industrialment.
Sortides professionals: accessoris per a la casa, mobiliari, mobiliari urbà, investigació de materials, modelador 3D, packaging, marxandatge, etc.
Idioma: Espanyol
Duración: 4 anys acadèmics de Setembre a Juny. 240 ECTS.
Horas lectives: de 2 a 6 hores diàries (de dilluns a divendres).
Admissió: Batxillerat (qualsevol modlitat) o Cicle de Grau Superior. Examen d'admissió.
Si demanes informació i et descarregues el pla d'estudis, rebràs tots el detalls del curs: assignatures, continguts, preu, facilitats de pagament, requisits i procés d'admissió.